Місія Всеукраїнського
фонду "Крок за кроком"
сприяти втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій; ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях; залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів.
Місія Фонду виконується шляхом реалізації програм:
Сайти проектів Фонду
Facebook
Тендерні оголошення

Діючі проекти Фонду

Просування громадянської освіти в початковій школі в контексті нових освітніх стандартів
Просування громадянської освіти в початковій школі в контексті нових освітніх стандартів

Проект «Просування громадянської освіти в початковій школі в контексті нових освітніх стандартів» впроваджується Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» в рамках Програми сприяння громадській активності «Долучайся!», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та здійснюється Pact в Україні.

Нова українська школа
Нова українська школа

Потрібна докорінна реформа, яка зупинить негативні тенденції, яка перетворить українську школу на важіль соціальної рівності та згуртованності, економічного розвитку і конкурентноспроможності України.

Створення національної мережі REYN «Рома ранні роки»
Створення національної мережі REYN «Рома ранні роки»

Проект «Створення національної мережі REYN «Рома ранні роки» направлено на підтримку фахівців, які працюють з ромськими дітьми раннього віку.

Школа як осередок розвитку громади
Школа як осередок розвитку громади

Всеукраїнський фонд «Крок за кроком» розпочинає реалізацію проекту «Школа як осередок розвитку громади», метою якого є підвищення потенціалу загальноосвітніх навчальних закладів із метою забезпечення якісної інклюзивної освіти з активним залученням громад у рамках поточних процесів реформування, зокрема, оптимізації шкільної мережі та розвитку підприємництва.

Забезпечення якісної освіти для ромських дітей у дошкільних навчальних закладах і початкових класах.
Забезпечення якісної освіти для ромських дітей у дошкільних навчальних закладах і початкових класах.

Проект «Забезпечення якісної освіти для ромських дітей у дошкільних навчальних закладах і початкових класах» спрямовано на вирішення проблеми охоплення якісною освіти ромських дітей в цілому і, зокрема, дітей дошкільного (3-5 років) і молодшого шкільного віку (6-10 років).

Лялька як персона: педагогічний підхід для соціального і психологічного розвитку дитини
Лялька як персона: педагогічний підхід для соціального і психологічного розвитку дитини

Ляльки та історії, які вони розповідають, − це інноваційний педагогічний метод, який дає змогу в комфортний і незагрозливий спосіб усувати упередження і дискримінаційну поведінку.

Ім'я:
E-mail:
Ваше ім'я*:
Ваш E-mail*:
Організація:
Ваш телефон:
Тема листа*:
Зміст листа*: