Місія Всеукраїнського
фонду "Крок за кроком"
сприяти втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій; ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях; залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів.
Місія Фонду виконується шляхом реалізації програм:
Сайти проектів Фонду
Facebook
Тендерні оголошення

Реалізовані проекти Фонду

Садочок - простір дружній до дитини
Садочок - простір дружній до дитини

Всеукраїнський фонд «Крок за кроком» за підтримки Представництва Дитячого фонду Організації Об’єднаних Націй (ЮНІСЕФ) в Україні та Міністерства освіти і науки України реалізує проект «Садочок - простір дружній до дитини», спрямований на розвиток компетенцій педагогів дошкільних навчальних закладів щодо створення емоційно безпечного, інклюзивного середовища в дитячому колективі.

Забезпечення якісної освіти для ромських дітей у дошкільних навчальних закладах і початкових класах.
Забезпечення якісної освіти для ромських дітей у дошкільних навчальних закладах і початкових класах.

Проект «Забезпечення якісної освіти для ромських дітей у дошкільних навчальних закладах і початкових класах» спрямовано на вирішення проблеми охоплення якісною освіти ромських дітей в цілому і, зокрема, дітей дошкільного (3-5 років) і молодшого шкільного віку (6-10 років).

Проведення дослідження з питань виконання Конвенції ООН про права людей з інвалідністю, зокрема, Статті 24 «Освіта»
Проведення дослідження з питань виконання Конвенції ООН про права людей з інвалідністю, зокрема, Статті 24 «Освіта»

Поширення інформації серед освітян та громадськості щодо Конвенції ООН про права людей з інвалідністю, зокрема, Статті 24 «Освіта», шляхом проведення фокус-груп з різними цільовими групами

Лялька як персона: педагогічний підхід для соціального і психологічного розвитку дитини
Лялька як персона: педагогічний підхід для соціального і психологічного розвитку дитини

Ляльки та історії, які вони розповідають, − це інноваційний педагогічний метод, який дає змогу в комфортний і незагрозливий спосіб усувати упередження і дискримінаційну поведінку.

Кола друзів
Кола друзів

«Кола друзів» - підхід, розроблений для збільшення участі кожної дитини будь-якого віку, яка відчуває труднощі в школі через особисту кризу, зухвалу поведінку по відношенню до себе або інших.

Реалізація міні-проектів, спрямованих на вирішення проблем місцевих громад
Реалізація міні-проектів, спрямованих на вирішення проблем місцевих громад

Розвиток впевнених громад, повага до різноманіття всіх членів місцевої громади. Впевненість сімей внутрішньо переміщених осіб у вирішенні їх проблем і потреб разом з іншими членами громади.

Виконання Стратегії захисту та інтеграції ромської національної меншини:  пошук кращих практик в освіті
Виконання Стратегії захисту та інтеграції ромської національної меншини: пошук кращих практик в освіті

Проект був розроблений у відповідь на критичну ситуацію, пов’язану з проблемами ромського населення в Україні, зокрема у сфері освіти, в межах виконання Плану заходів щодо реалізації Стратегії захисту та інтеграції в українське суспільство ромської національної меншини на період до 2020р.

Розвиваємо інклюзивну школу разом: партнерство між інклюзивними та спеціальними навчальними закладами
Розвиваємо інклюзивну школу разом: партнерство між інклюзивними та спеціальними навчальними закладами

Мета проекту - створення умов для навчання дітей з особливими освітніми потребами на базі загальноосвітніх і дошкільних навчальних закладів шляхом розвитку партнерства цих закладів із спеціальними навчальними закладами.

Поширення досвіду Центрів для батьків у ромських громадах
Поширення досвіду Центрів для батьків у ромських громадах

Мета проекту - розвиток спроможностей ромських батьків дітей віком від народження до 6 років забезпечувати необхідну підтримку своїм дітям для успішного розвитку та подальшого навчання, а також бути активними захисниками прав своїх дітей, зокрема, права на якісну дошкільну та початкову освіту - www.roma.ussf.kiev.ua.

Інклюзивна освіта: крок за кроком
Інклюзивна освіта: крок за кроком

Мета проекту – покращити умови для дітей з особливими потребами отримання рівного доступу до якісної освіти та інших послуг в інклюзивному навчальному середовищі.

Розвиток інклюзивної освіти шляхом використання Індексу інклюзії в Україні, Азербайджані, Таджикистані та Монголії
Розвиток інклюзивної освіти шляхом використання Індексу інклюзії в Україні, Азербайджані, Таджикистані та Монголії

Мета проекту - сприяти розвитку інклюзивної освіти в Україні, Азербайджані, Таджикистані та Монголії шляхом використання Індексу інклюзії.

Міжнародні стандарти якості діяльності ГАШ: поширення передового досвіду в сфері розвитку ГАШ на міжнародному рівні
Міжнародні стандарти якості діяльності ГАШ: поширення передового досвіду в сфері розвитку ГАШ на міжнародному рівні

Мета проекту – сприяти поширенню досвіду шляхом розробки інструментів і практик розвитку громадсько-активних шкіл.

 1   2    3    4  
Ім'я:
E-mail:
Ваше ім'я*:
Ваш E-mail*:
Організація:
Ваш телефон:
Тема листа*:
Зміст листа*: