Проєкти

Розвиток інклюзивної освіти шляхом використання Індексу інклюзії в Україні, Азербайджані, Таджикистані та Монголії

 

Про проект

Проект «Розвиток інклюзивної освіти шляхом використання Індексу інклюзії в Україні, Азербайджані, Таджикистані та Монголії» впроваджується Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» за підтримки Програми «Раннє дитинство» Інституту Відкритого суспільства.

Мета проекту:
Загальна мета проекту – сприяти розвитку інклюзивної освіти в Україні, Азербайджані, Таджикистані та Монголії шляхом використання Індексу інклюзії.

Мета проекту буде досягнута через реалізацію наступних цілей:

  • Підвищити рівень компетентності учасників навчального процесу у 24 навчальних закладах у чотирьох країнах – учасницях проекту щодо інклюзивної освіти шляхом використання Індексу інклюзії як механізму для здійснення само оцінювання та планування на основі підходу, що передбачає участь усіх учасників навчального процесу.
  • Розвинути спроможності 24 команда навчальних закладів у розробці Планів інклюзивного розвитку.
  • Запровадити зміни у культурі, практиці та політиці на рівні навчального закладу як результат реалізації планів інклюзивного розвитку у 24 навчальних закладах чотирьох країнах – учасницях проекту.
  • Поширити кращі практики реалізації планів інклюзивного розвитку серед національної та міжнародної професійної спільноти.

Детальніше…

 

Учасники проекту в Україні

Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 275  Деснянського району м. Києва

Полтавський спеціалізований навчально-виховний комплекс №26 «Перші кроки»

 

Партнери проекту в Азербайджані, Монголії та Таджикистані

 

Новини проекту

Місія Всеукраїнського фонду "Крок за кроком":

  • сприяння втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій;
  • ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях;
  • залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів.