Програма «Школа як осередок розвитку громади»
Slide
Slide
PlayPause
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow

Думай на рівних: комплексна програма соціально-емоційного розвитку та психосоціальної підтримки дітей дошкільного віку

Думай на рівних комплексна програма соціально-емоційного розвитку та психосоціальної підтримки дітей дошкільного віку 

Дитячий садочок на дому для дітей раннього віку

Проект спрямовано на пілотування моделі організації дитячих садочків на дому, документування досвіду та розробку рекомендацій для подальшого поширення кращих практик.

Психосоціальна підтримка дітей та батьків у Сумській області через систему освіти

Психосоціальна підтримка дітей та батьків у Сумській області через систему освіти.
Проект підтримано Action Contre la Faim France (ACF Франція) та Агенцією США з міжнародного розвитку.

Проєкт «Підтримка педагогів закладів дошкільної освіти та супровід дітей у надзвичайній ситуації»

Проект реалізується за підтримки Дитячого фонду ООН в Україні (ЮНІСЕФ).

Демократизація дошкільної освіти України (освітньо-аналітичний звіт)

У березні-червні 2023 року Європейським центром імені Вергеланда (Норвегія) спільно зі Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» та командою ГО Дослідницьке бюро «Соціологіст» у рамках Програми підтримки освітніх реформ в Україні «Демократична школа»

Демократизація в дошкіллі: результати всеукраїнського дослідження

22.08.2023 р. о 15:00 відбудеться вебінар з теми: "Демократизація в дошкільній освіті: результати всеукраїнського дослідження".

Фонд в соціальних мережах

Місія Всеукраїнського фонду "Крок за кроком":

  • сприяння втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій;
  • ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях;
  • залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів.