Місія Всеукраїнського
фонду "Крок за кроком"
сприяти втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій; ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях; залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів.
Місія Фонду виконується шляхом реалізації програм:
Сайти проектів Фонду
Facebook
Тендерні оголошення

Лялька як персона: педагогічний підхід для соціального і психологічного розвитку дитини

26.02.2016

 

17-19 лютого 2016 року відбувся навчально-практичний тренінг «Лялька як персона: педагогічний підхід для соціального і психологічного розвитку дитини» в рамках проекту «Створення інклюзивного безпечного середовища в навчальних закладах і громадах», що впроваджується Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» за підтримки Фонду відкритого суспільства (Велика Британія) та Фонду Ч.С.Мотта (США).

У тренінгу взяли участь представники педагогічної спільноти Дніпропетровської, Запорізької, Київської, Луганської та Харківської областей, а також команди дошкільних навчальних закладів, які беруть участь у проекті, а саме:

  • комунального закладу освіти «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №378» Дніпропетровської міської ради;
  • комунального дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу №35 «Кульбабка» м. Жовті Води Дніпропетровської області;
  • спеціалізованого дошкільного навчального закладу (дитячий садок) №36 «Дзвіночок» Запорізької міської ради Запорізької області;
  • дошкільного навчального закладу загального розвитку (ясла-садок) №28 «Малятко» виконкому Бердянської міської ради Запорізької області;
  • комунального дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу №10 Сєвєродонецької міської ради Луганської області;
  • дошкільного навчального закладу №4 «Теремок» комунальної форми власності Старобільської районної ради Луганської області;
  • комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №345 комбінованого типу Харківської міської ради»;
  • Чугуївського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №12 комбінованого типу Чугуївської міської ради Харківської області;
  • Комсомольського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №7 «Колосок» Комсомольської селищної ради Харківської області;
  • навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І ступеня – дошкільний навчальний заклад «Берізка» Бучанської міської ради Київської області;
  • дошкільного навчального закладу комбінованого типу №138 Дарницького району міста Києва.

Лялька як персона» (PersonaDolls) - це методика, що використовується педагогами, які працюють малими дітьми у всьому світі. «Лялька як персона» є методикою, що сприяє психосоціальному розвитку дітей, зокрема, розвитку емпатії. За допомогою цієї методики педагоги обговорюють з дітьми такі складні питання, як повага до багатоманітності, толерантність, дискримінація та інші.

Ляльки та їхні історії допомагають дітям цінувати свою індивідуальність, розвивати позитивну самооцінку, і, водночас, позитивно ставитися до відмінностей інших дітей.

Свого часу, відомий правозахисник Нельсон Мандела зазначив: «Ніхто не народжується з ненавистю до людей, які мають інший колір шкіри, чи інше віросповідання, чи іншу стать. Ми вчимося ненавидіти. Якщо це так, то ми можемо навчитися любити, тим більше, що любов є природнішим людським явищем, аніж ненависть».

Програма навчально-практичного тренінгу «Лялька як персона: педагогічний підхід для соціального і психологічного розвитку дитини»

Педагогіка на засадах недискримінації: шляхи впровадження

Ім'я:
E-mail:
Ваше ім'я*:
Ваш E-mail*:
Організація:
Ваш телефон:
Тема листа*:
Зміст листа*: