Місія Всеукраїнського
фонду "Крок за кроком"
сприяти втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій; ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях; залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів.
Місія Фонду виконується шляхом реалізації програм:
Сайти проектів Фонду
Facebook
Тендерні оголошення

Конференція «Інклюзія для всіх: освітня політика і практика, від народження до зрілого віку»

06.12.2017

 

Протягом 30 листопада – 2 грудня у Києві відбулася конференція «Інклюзія для всіх: освітня політика і практика, від народження до зрілого віку». Метою конференції було актуалізувати ширше розуміння інклюзивної освіти у трьох аспектах: соціальна цінність інклюзії, політика і стандарти інклюзивної освіти, сучасні підходи до запровадження інклюзивної освіти на різних рівнях із залученням місцевих громад.

Конференція була організована у партнерстві з Ромською програмною ініціативою (Міжнародний фонд «Відродження»), Програмою раннього дитинства та Освітньою програмою Фонду Відкритого суспільства.

Конференцію відкрила Марина Порошенко, Голова Фонду ім. Порошенка, яка виразила відданість подальшому просуванню ідей і практик інклюзивної освіти як невід’ємного права кожної дитини на якісну освіту.

Підтримку впровадження інклюзивної освіти висловив також і заступник Міністра освіти і науки України пан Павло Хобзей.

У роботі конференції взяло участь біля 200 учасників – національних і міжнародних експертів, практиків, представників громадських організацій і державних органів управління, батьків дітей з особливими потребами та інших.

Під час конференції відбулися також навчальні поїздки у п’ять закладів освіти м.Києва, які організували свою роботу в рамках тематичних секцій: і) практика роботи асистента вчителя, іі) партнерство з батьками і розбудові інклюзивного освітнього простору, ііі) роль місцевих органів влади у підтримці і розвитку інклюзивної освіти.

2 грудня відбулася конференція членів національної мережі REYN-Україна – мережі, яка об’єднує усіх, хто опікується питаннями освіти ромських дітей. На сьогодні українська мережа об’єднує понад 100 членів – представників ромських громадських організацій, закладів освіти, у яких навчаються ромські діти, представників державних органів влади та ін.

У роботі конференції взяли участь також і представники національних мереж у країнах Сербія і Словаччина, а також експерти з Угорщини.

Conference "Inclusion for all: education policy and practice, from birth to adulthood"

The conference "Inclusion for all: education policy and practice, from birth to adulthood" (November 30 – December 01). The conference was aimed at actualizing wider definition of inclusion, which 

was discussed in three key aspects: social value of inclusion, policies and standards of inclusive education, and approaches to implementing inclusion on different levels with active involvement of local communities.

The conference was organizedin partnership with Roma Program Initiative (International Renaissance Foundation), Early Childhood program and Educational Support program, Open Society Foundation and other stakeholders.

The conference was opened by Mrs. Maryna Poroshenko, the First Lady, who expressed the dedication of their Foundation to promote further inclusive education for children with special needs. She was supported by the deputy Minister of Education and many other speakers.

Almost 200 conference participants discussed inclusion as a guarantee of the right of every child to quality education.  Among participants were ECD experts and practitioners, national and regional government representatives, policy makers, international experts, civic organizations.

Within the conference there were study field visits to educational institutions to learn about the best local practices in working with children with special educational needs. Five different schools invited all visitors to share the experience of i) teacher assistance in school, ii) parents involvement into establishment of inclusive environment, and  iii) the role of local/municipal governments in supporting and promoting inclusive education.

National REYN-Ukraine conference, which took place on the third day of the conference, aimed at sharing successes and challenges of participating counties in using new strategies of integrating vulnerable groups, especially Roma children. National REYN-Ukraine conference focused on implementation of national strategic documents on Roma integration, with specific attention to ECD and related components. This event brought together Roma NGOs and activists, REYN’s leaders and coordinators, ECD experts and practitioners, national and regional government representatives, policy makers. Panel discussion covered Roma education issues and how did REYNs in European countries meet the needs of Roma communities. Experts from Serbia and Slovakia highlighted the importance of advocacy campaigns and designing the action plans for successful implementation of Strategy of Roma Integration and their countries.  A series of parallel discussions were launched, covering advocacy issues, teacher assistant in providing quality education for Roma children, early childhood education sector in Roma inclusion in European countries and IDELA`s methodology as an instrument to advocate for quality education for Roma children.

Ім'я:
E-mail:
Ваше ім'я*:
Ваш E-mail*:
Організація:
Ваш телефон:
Тема листа*:
Зміст листа*: