У посібнику представлені матеріали з питань універсального дизайну, практичних і теоретичних аспектів інклюзивного навчання, висвітлено питання індивідуального підходу до навчання дітей з особливими освітніми потребами, надано практичні поради вчителям щодо роботи з дітьми з різними функціональними порушеннями.
Посібник розрахований на посадових осіб, які приймають рішення, дирекції шкіл, вчителів, фахівців, які працюють з дітьми з інвалідністю, батьків, студентів та всіх зацікавлених осіб, які хочуть зробити школу відкритою для кожного.
Навчальний посібник підготовлено в межах реалізації Спільної Програми «Сприяння інтеграційній політиці та послугам для людей з інвалідністю в Україні» за участі ПРООН, ЮНІСЕФ, ВООЗ та МОП у партнерстві з Міністерством соціальної політики України та Національною Асамблеєю інвалідів України.