Проєкти

Думай на рівних: комплексна програма соціально-емоційного розвитку та психосоціальної підтримки дітей дошкільного віку

Міжнародна неприбуткова організація «Think equal» https://thinkequal.org/ (Великобританія) у партнерстві з Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» упродовж 2024-2025 року реалізуватиме проект який сприятиме формуванню соціально-емоційних навичок у дітей дошкільного віку, посилюватиме професійні навички педагогів з питань соціально-емоційного розвитку та ментального здоров’я дітей дошкільного віку, розвиватиме навички батьків підтримувати стересостійкість і соціально-емоційне благополуччя своїх дітей. 

Зареєструватись для участі в проекті

Змістове наповнення проекту відповідає парціальній програмі з розвитку соціальних навичок та емоційного інтелекту у дітей від 5 до 7 років «Думай на рівних», який надано гриф «Схвалено для використання в освітньому процесі», який зареєстровано у Каталозі надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам за № 1.0043-2023.

Проєкт підтримано Міністерством освіти та науки України (лист МОН № 1/15827-24 від 02.09.2024 р.)

Учасники проєкту будуть підтримані навчанням, наставництвом та забезпечені матеріалами необхідними для роботи з дітьми. 

Якщо ваш заклад дошкільної освіти хоче взяти участь у проекті «Думай на рівних: комплексна програма соціально-емоційного розвитку та психо-соціальної підтримки дітей дошкільного віку», заповніть форму і ми з Вами зв’яжемось, щоб запросити на презентаційну зустріч проекту. Заповніть реєстраційну форму

Віримо, що внесок нашого проекту є важливою складовою підтримки дошкільної освіти та соціально-емоційного благополуччя українських дітей, педагогів та батьків.

Буклет проекту

Місія Всеукраїнського фонду "Крок за кроком":

  • сприяння втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій;
  • ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях;
  • залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів.