Тендерне оголошення на закупівлю послуг експерта

у межах реалізації проєкту за грантовою угодою № UKR/PCA2025807/PD2025655 «Підвищення життєстійкості дітей раннього віку через підтримку соціально-емоційного навчання в дошкільній освіті та залучення батьків до ЗДО»

І. Деталі щодо закупівлі.

Експерт працюватиме спільно з МОН над розробкою та впровадженням політик, стратегій та практик, які сприятимуть: 

  1. Підвищенню якості дошкільної освіти
  2. Розвитку інклюзивності та диверсифікації послуг у сфері дошкільної освіти
  3. Формуванню нормативно-правової бази, що підтримує розвиток різних форм дошкільної освіти, зокрема приватних закладів 
  4. Покращенню комунікаційної стратегії, щоб ініціативи та заходи МОН ефективно доносилися до зацікавлених сторін та громадськості  

Термін виконання завдання – 9 місяців (з квітня до грудня 2025 року) з можливістю продовження, залежно від потреб МОН та ефективності роботи експертів.

ІІ. Технічна інформація для подачі:

Особи, які бажають податися на тендер, мають подати заявку до 23:59 години 17 квітня 2025 року, що включає:

  • цінова пропозиція (п.1 та п.2), яка включає резюме, із зазначенням очікуваного рівня оплати та робота через систему Вчасно;
  • контакти (адреса, телефон, електронна пошта).

Заявка і додаткові документи мають бути надіслані на електронну пошту – Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. із зазначенням теми листа “Участь у тендері ”.
Питання чи уточнення, просимо задавати також на цю електронну пошту.

Місія Всеукраїнського фонду "Крок за кроком":

  • сприяння втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій;
  • ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях;
  • залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів.