Тендерне оголошення на закупівлю товарів

У межах реалізації проєкту «Підтримка відновлення Криворізького району» у його частині «Доступ до освіти та якість освіти для дітей віком 3–17 років. Підтримка для дітей з особливими потребами» який реалізується ВФ «Крок за кроком» у партнерстві з Люксембурзьким агентством з розвитку та співробітництва (LuxDev), PROMAN за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Великого Герцогства Люксембург.

Всеукраїнський фонд “Крок за кроком” оголошує  тендер на вибір постачальників для закупівля наступного обладнання:

Назва товару  Кількість одиниць
М'яке сидіння-подушка кругла Оксфорд - 4 шт  44
Мішок для зняття гніву, агресії, злості  88
Крісло мішок Яблуко sm-0094 малий розмір 80*60 8
Крісло мішок Яблуко sm-0094 малий розмір 100*80 36
Крісло мішок Груша sm-0077 малий розмір 90*60 8
Крісло мішок Груша sm-0077 малий розмір 100*80 36
М'яч Такане паззл-бол Квітка життя Середній 44

 

І. Технічна інформація для подачі:

Особи, які бажають податися на тендер, мають подати заявку до 23:59 години 13 серпня 2025 року, що включає:

  • цінова пропозиція (п.1 та п.2), яка включає наявність доставки та робота через систему Вчасно;
  • контакти (адреса, телефон, електронна пошта).

Заявка і додаткові документи мають бути надіслані на електронну пошту – Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. із зазначенням теми листа “Участь у тендері ”.
Питання чи уточнення, просимо задавати також на цю електронну пошту.

 

 

Місія Всеукраїнського фонду "Крок за кроком":

  • сприяння втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій;
  • ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях;
  • залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів.