у межах реалізації проєкту за грантовою угодою № UKR/PCA2025807/PD2025655 «Підвищення життєстійкості дітей раннього віку через підтримку соціально-емоційного навчання в дошкільній освіті та залучення батьків до ЗДО»
Purpose
Assisting in driving a successful EiE and learning recovery project portfolio under Partnership Coordination Office, information and knowledge management.
Specific Tasks
- Assist in the planning and execution of project activities.
- Monitor projects progress and activities under PCO, collect and compile program-related data for reports.
- Draft agendas, minutes of meetings and followups.
- Schedule and coordinate meetings, workshops, and events.
- Maintain digital programs/projects files and databases.
Expected Deliverables
- Comprehensive records of project activity implementation, including attendance sheets, activity reports.
- Regularly updated project progress trackers, reflecting key milestones, timelines, and any deviations for the PCO's project portfolio.
- Well-organized and compiled projects-related data in agreed-upon formats (e.g., spreadsheets, databases) for inclusion in project reports.
- Contributions to draft project reports, including data summaries, activity updates, and identification of potential challenges or successes based on collected information.
- Timely and accurate draft agendas for project-related meetings (internal and external), circulated in advance to participants.
- Comprehensive and accurate minutes of meetings, clearly documenting key decisions, action points, and assigned responsibilities, distributed promptly to attendees.
- Professionally managed meeting schedules and coordination, ensuring optimal attendance and efficient use of time.
- Well-maintained and logically structured digital filing system for all program and project-related documents (proposals, reports, agreements, communication), ensuring easy access and retrieval.
- Up-to-date and accurate digital databases for key program information (e.g., partner contacts, beneficiary data, project timelines), adhering to data protection protocols.
Термін виконання завдання – 8 місяців (з травня до грудня 2025 року) з можливістю продовження, залежно від потреб МОН та ефективності роботи експертів.
Етапи відбору кандидата/ки:
- Співбесіда з керівником проєкту (онлайн або фізично);
- Зустріч онлайн.
Технічна інформація для подачі:
Особи, які бажають податися на позицію, мають подати заявку не пізніше 7 травня 2025 року, що включає:
ПРОЦЕС ПОДАННЯ ЗАЯВКИ
Щоб подати заявку, будь ласка, надішліть
- Ваше резюме (CV).
- Мотиваційний лист обсягом не більше 1 сторінки, в якому пояснюється ваша зацікавленість у посаді та будь-які значні відповідні навички та/або досвід.
Питання чи уточнення, просимо задавати також на цю електронну пошту.