Центр знань

Критерії якості дошкільної освіти: звіт за результатами дослідження в межах міжнародного проекту «Міжнародні критерії якості дошкільних освітніх програм» (ECERS)

У звіті представлено результати національного дослідження критеріїв якості дошкільної освіти, яке проводилося протягом січня—березня 2019 року в рамках міжнародного проекту «Міжнародні критерії якості дошкільних освітніх програм».

Дослідження здійснювалося за сприяння Міністерства освіти і науки України та Представництва ЮНІСЕФ в Україні зусиллями Всеукраїнського фонду «Крок за кроком» спільно з Київським міжнародним інститутом соціології та ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти».

Звіт за результатами дослідження може бути цікавий для всіх, хто цікавиться питаннями якості дошкільної освіти — управлінців, педагогів, батьків, викладачів закладів вищої педагогічної освіти, науковців, інших представників громадськості

 

Завантажити посібник

 

Публікації до 2015 року знаходяться в архіві.

Місія Всеукраїнського фонду "Крок за кроком":

  • сприяння втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій;
  • ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях;
  • залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів.