Проєкти

Міжнародні стандарти якості діяльності громадсько-активної школи: посилення національного впливу

Мета проекту– зміцнення потенціалу національних неурядових організацій в 10 країнах, які активно впроваджують філософію громадсько-активних шкіл, подальшого поширення та впровадження міжнародних стандартів якості для громадсько-активних шкіл: інструменту самооцінювання. Реалізація міжнародних стандартів в якості інструменту самооцінювання допоможе громадсько-активним школам бути більш ефективним та успішним у своїй місії та бути агентами змін в їх громадах і розвивати в учнів навички як бути активними громадянами.

Проект підтримувався Фондом Чарльза Стюарта Мотта.

Міжнародний проект «Міжнародні стандарти якості діяльності громадсько-активної школи: посилення національного впливу» реалізовувавсяВсеукраїнським фондом «Крок за кроком» у партнерстві з:

  • Красноярською регіональною молодіжною громадською організацією Центр «Сотрудничество на местном уровне» (Росія)
  • Організацією “ContinYou” (Великобританія)
  • Організацією «Nova Skola» (Чеська Республіка)
  • Освітньою програмою «Раs сu Pas» (Молдова)
  • Чабою Лорінці, міжнародним консультантом, агенція GlobeEd Services (Угорщина, Канада)
  • Центром громадських діалогів та ініціатив (Вірменія)
  • Міжнародною асоціацією “Інтерактивні відкриті школи”(Боснія та Герцеговина)
  • Асоціація організаційного розвитку консультантів (Чеська Республіка)
  • НГО “Навчання впродовж усього життя” (Казахстан)

Тривалість проектусічень 2011р. – червень 2013р.

Отримані результати:

Діяльність 1. Огляд існуючої версії міжнародних стандартів якості діяльності громадсько-активної школи та тренінгового модулю з метою внесення необхідних адоптацій, що базуються на отриманій інформації.

Діяльність 2Розробка додаткових модулів по окремим Стандартам, які були визначені слабкими в розумінні школами.

Діяльність 3. Розробка посібника для фасилітаторів. (посилання на http://gash.ussf.kiev.ua/ru/content/наскільки-ми-успішні-посібник-для-фасилітаторів-доповнення-до-міжнародних-стандартів-якості).

Діяльність 4. Проведення дослідження в партнерстві з Міжнародним Центром удосконалення громадсько-активних шкіл щодо впливу планів розвитку громадсько-активних шкіл на зміни у шкільній культурі та громадах.

Діяльність 5Розробка кейс-стаді в країнах – учасницях проекту та в інших країнах у партнерстві з Міжнародним Центром удосконалення громадсько-активних шкіл відповідно до визначених критерій.

Діяльність 6. Збір кейс-стаді та розробка посібника з кейс-стаді щодо впливу міжнародних стандартів якості діяльності громадсько-активної школи на ефективність роботи громадсько-активної школи.

Діяльність 7. Проведення заходів в країнах – учасницях проекту, що спрямовані на поширення міжнародних стандартів, забезпечення технічної підтримки у впровадженні процесу самооцінювання, розробку планів розвитку/вдосконалення громадсько-активних шкіл, моніторинг та оцінювання.

Діяльність 8Підготовка матеріалів для проведення тренінгу з метою представлення міжнародних стандартів новим країнам – Польщі та Монголії.

Діяльність 9Проведення тренінгу щодо представлення міжнародних стандартів у нових країнах, що не брали участь в проекті.

Діяльність 10Оновлення проектної інформації на сайті www.communityschoolstandards.org.

Діяльність11Розробка Інтернет ресурсу щодо професійного розвитку учасників проект (веб-форуму).

Діяльність12Проведення міжнародної конференції в рамках проектної діяльності.

Місія Всеукраїнського фонду "Крок за кроком":

  • сприяння втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій;
  • ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях;
  • залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів.