Мета проекту– зміцнення потенціалу національних неурядових організацій в 10 країнах, які активно впроваджують філософію громадсько-активних шкіл, подальшого поширення та впровадження міжнародних стандартів якості для громадсько-активних шкіл: інструменту самооцінювання. Реалізація міжнародних стандартів в якості інструменту самооцінювання допоможе громадсько-активним школам бути більш ефективним та успішним у своїй місії та бути агентами змін в їх громадах і розвивати в учнів навички як бути активними громадянами.
Проект підтримувався Фондом Чарльза Стюарта Мотта.
Міжнародний проект «Міжнародні стандарти якості діяльності громадсько-активної школи: посилення національного впливу» реалізовувавсяВсеукраїнським фондом «Крок за кроком» у партнерстві з:
- Красноярською регіональною молодіжною громадською організацією Центр «Сотрудничество на местном уровне» (Росія)
- Організацією “ContinYou” (Великобританія)
- Організацією «Nova Skola» (Чеська Республіка)
- Освітньою програмою «Раs сu Pas» (Молдова)
- Чабою Лорінці, міжнародним консультантом, агенція GlobeEd Services (Угорщина, Канада)
- Центром громадських діалогів та ініціатив (Вірменія)
- Міжнародною асоціацією “Інтерактивні відкриті школи”(Боснія та Герцеговина)
- Асоціація організаційного розвитку консультантів (Чеська Республіка)
- НГО “Навчання впродовж усього життя” (Казахстан)
Тривалість проекту: січень 2011р. – червень 2013р.
Отримані результати:
Діяльність 1. Огляд існуючої версії міжнародних стандартів якості діяльності громадсько-активної школи та тренінгового модулю з метою внесення необхідних адоптацій, що базуються на отриманій інформації.
Діяльність 2. Розробка додаткових модулів по окремим Стандартам, які були визначені слабкими в розумінні школами.
Діяльність 3. Розробка посібника для фасилітаторів. (посилання на http://gash.ussf.kiev.ua/ru/content/наскільки-ми-успішні-посібник-для-фасилітаторів-доповнення-до-міжнародних-стандартів-якості).
Діяльність 4. Проведення дослідження в партнерстві з Міжнародним Центром удосконалення громадсько-активних шкіл щодо впливу планів розвитку громадсько-активних шкіл на зміни у шкільній культурі та громадах.
Діяльність 5. Розробка кейс-стаді в країнах – учасницях проекту та в інших країнах у партнерстві з Міжнародним Центром удосконалення громадсько-активних шкіл відповідно до визначених критерій.
Діяльність 6. Збір кейс-стаді та розробка посібника з кейс-стаді щодо впливу міжнародних стандартів якості діяльності громадсько-активної школи на ефективність роботи громадсько-активної школи.
Діяльність 7. Проведення заходів в країнах – учасницях проекту, що спрямовані на поширення міжнародних стандартів, забезпечення технічної підтримки у впровадженні процесу самооцінювання, розробку планів розвитку/вдосконалення громадсько-активних шкіл, моніторинг та оцінювання.
Діяльність 8. Підготовка матеріалів для проведення тренінгу з метою представлення міжнародних стандартів новим країнам – Польщі та Монголії.
Діяльність 9. Проведення тренінгу щодо представлення міжнародних стандартів у нових країнах, що не брали участь в проекті.
Діяльність 10. Оновлення проектної інформації на сайті www.communityschoolstandards.org.
Діяльність11. Розробка Інтернет ресурсу щодо професійного розвитку учасників проект (веб-форуму).
Діяльність12. Проведення міжнародної конференції в рамках проектної діяльності.